Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Hogyan keress gyorsan pénzt induló öntözőrendszeres cégeddel?

Elhoztuk nektek egy gyors tippet Michal Haynes-től arra vonatkozóan, hogy hogyan tudod az öntözőrendszer szerviz vállalkozásodat gyorsan beindítani és működtetni.

Mit kezdenek el használni legtöbben az új öntözőrendszer vállalkozásuk hirdetésére?

Van számos igen hatékony és ismert marketing megoldás. Az elterjedt módszerek közül az első, hogy szükséged van egy weboldalra. Használhatsz google hirdetést. Törekedj a megfelelő kulcsszavak használatára a weboldaladon. Végezz kutatást, hogy milyen kulcsszavak népszerűek. A direkt e-mailek küldése is még mindig jó lehetőség, de ez is azért nem azonnal kezd el működni, időbe telik. Valakinek legalább öt-hat alkalommal kell találkoznia a neveddel, a logóddal, az ajánlatoddal, mielőtt az adott szolgáltatás kapcsán te ugranál be neki.

Egy látszólag elhanyagolt, de igen hatékony módszer…

…a szórólapok használata. Találd ki jól az ajánlatot és dobd be ezeket a postaládákba.

Akkor persze ne csináld, ha az adott városban valamilyen szabályozás tiltja. Menj és járj körbe egyszer, és figyeld meg, hogy látsz-e más szórólapokat, marketinganyagokat, és alakíts ki magadban egy érzést arról, hogy elfogadott gyakorlat-e az adott területen.

Ahogy Michal fogalmaz, „20 év alatt talán csak egyszer vagy kétszer fordult elő, hogy valaki dühös lett volna rá emiatt. Meg kell nézni, hogy mi a rendelet az adott városban. „Általában az emberek megköszönik nekem”. Megfelelő szituáció, ha a szezon elején szórod ki ezeket, vagy éppen az őszi szezonban, amikor a fű javítását végzik. „Szóval én is több környékre elmentem és kiszórtam néhányat ezekből. Az én kedvencem a tavaszi indítási akcióm”.

Milyen legyen a szórólap?

Használj nyugodtan A4-es lapot. Használd ki az egész felületet. Nyomtasd ki fekete-fehérben, mondjuk sárga papírra. Ne legyen rajta egy csomó dolog, amit mondani akarsz. Ha van honlapod, telefonszámod, logód, az persze legyen rajta.

És jöhet az ajánlat.

Mondjuk 25 ezer forint négy zónáig, minden további zónánként meg mondjuk 4 ezer forint. Mentek és beállítjátok a rendszert. Végig mentek minden zónán, beállítjátok az összes fejet, ellenőrzitek a lefedettséget, megnézitek, hogy kell-e valamit kicserélni, áthelyezni vagy megemelni stb. Tavasz után meg hívhatod rendszerkarbantartási  akciónak.

Kevés időd van megragadni a figyelmet

100-ból 99-szer megnézik a szórólapod majd. Ránéznek, és körülbelül egy-másfél másodpercnyi idejük lesz arra, hogy felkeltsd a figyelmüket. Azt akarod, hogy amint kiveszik a postaládából, azonnal lássák a nevedet. Megnézik: „oké, profi öntözőszolgáltatás tavaszi induló akció”. És kétségtelen, hogy sok esetben a kukába kerül, de ha gondolkodtak rajta, akkor lehet, hogy elveszik és elrakják. Fogták a szórólapodat és felrakják mondjuk a hűtő tetejére és később megtalálnak.

De pár hét alatt már pénzt kereshetsz öntözőrendszer szerviz vállalkozásoddal

Kiszórsz mondjuk ezer szórólapot, akkor 10-20 hívást kaphatsz rögtön a következő három-négy napon belül, de hosszú távon valószínűleg körülbelül öt százalék meg fog keresni, ha megfelelő környékeken teszed ki, ahol öntözőrendszerek vannak. Győződj meg róla, hogy jó környéken vagy, jó házakkal, szeretik gondozni az udvarukat.

Ez a módszer viszonylag gyorsan elindíthat. Egy-két hónapon belül pénzt kereshetsz és nyereséget termelhetsz ezzel a rendszerrel.

Tartalomhoz tartozó címkék: kertépítés